Bathtime!

Istället för halsfluss så kör vi på dunder förkylning som slog till ordentligt nu på kvällen. Äsh det gör inget, fick vara med på myset idag iaf. Det va så härligt att se Ramona så tagen och chockad. Hon hade absolut ingen aning.
Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på hur tagen hon såg ut efter att hon öppnat dörren och såg alla oss och förstod vad det va som hände. Underbart ögonblick.

Nu ligger jag och njuter i badet och ska lägga ifrån mig telefonen.
Med de säger jag godnatt till er och önskar er en fortsatt trevlig söndag.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Tack så mycket för idag, det fixade ni bra :) skönt med bad, man tar de allt för sällan. Måste bli bättre på det :)

2011-12-18 @ 22:06:21
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0