Äntligen hemma.

Känner mig helt slut idag, har gått på extra batterier halva dagen känns det som. Men vad ska man göra?
Först jag dåra som har halsfluss, sen pappa som inte är riktigt bra, så vill försöka hjälpa honom så mycket som möjligt. Sjuk kan jag vara när jag kommer hem.

Har ni någonsin känt den här känslan av att ni håller på att förlora någon? Tanken slog mig i förra veckan då det va som värst, tänk om jag aldrig mer får se honom, tänk om jag aldrig mer får en kram av honom. Hur ska jag kunna fortsätta leva? Hur? Svara på de om ni kan. Livet är inte detsamma utan sin pappa, mitt liv skulle inte fungera utan honom. Nu är allting okej men de va några läskiga och jobbiga dagar förra veckan, jag vill aldrig uppleva dem igen. Jag älskar dig pappa.

Till något roligare, jag och Linnea ska måla naglarna nu, får se hur det blir. :p


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vad mysigt att måla naglarna tillsammans! :)

2011-12-12 @ 16:46:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0