Vilsen!


God förmiddag.

Idag känner jag mig väldigt vilsen och ensam, konstig känsla när man har allt man vill ha.
Känns som att det är något som ligger och gror i huvudet på mig.

Har haft en hel del skumma drömmar på sistonde som snurrar runt i huvudet också.
Det är mycket som händer nu & mycket som kommer att fortsätta hända.

Min vilja att förändra och förbättra finns där men vet inte om jag orkar att ta tag i det.
Kanske låter lite som dubbelmoral men jag vet inte.

Idag blir det iaf att träffa Nella efter jobbet och äta middag hemma hos henne och Marek.
Nea blir hämtad av snälla Morbror Richard.
Blir skönt att träffa henne för lite tjejsnack, lätta hjärtat och bara vara.

Jag saknar mina tjejer en hel del, vet att jag blivit lite enkelspårig nu med vilka/vem jag umgås med men ska ändra på det och se till att vi alla får tid med varandra, vill inte tappa er för något val jag har gjort som inte är rättvist emot er. Jag älskar ju er, varenda en av er.

Linnea, du är mitt ljus i mörkret, det är dig jag ser i slutet av tunneln.

Min dator är förresten klar nu, så när pappa har hämtat den åt mig någon dag så kommer det ett stort bildregn!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0