Måndag IGEN!


Känns som att måndagen alltid kommer för fort, dock går dem förbi väldigt fort för mig också.
Känns som att tiden bara går snabbare och snabbare. De tycker jag inte om.

Idag ska jag till plastis efter jobbet, måste kolla så att allt står rätt till.
Hoppas inte att jag behöver lägga mig under kniven igen. :S
Fast jag mådde bra efter så lär jag må skit om jag måste gå igenom det en gång till.

Sen blir det hem och se hur det ser ut i lägenheten än så länge.
Han har väl bara spacklat idag kan jag tänka mig, men förhoppningsvis blir han klar med ett sovrum imorgon.
Ska ju byta sovrum med Richard så att jag och Kim kommer närmare Linnea, plus att Linnea inte vaknar om Richard vill gå upp och titta på film eller något i vardagsrummet, tror att allt blir bättre så.
Så Richard blir den som får flytta in i nytapetserat rum först, sedan är det vardagsrummet som blir klart, efter det vårat rum och sista hallen!

Nä, nu ska jag jobba sista halv timmen, sedan springa till bussen och möta becka, hon är snäll och följer med mig till plastis om jag skulle bli lite rädd. :P


PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0