Jahajaa.

 
Sitter på jobbet och har precis fakturerat klart, och nu då?
Ska väl sortera in en del leverantörsfakturor annars är det inte så mycket mer.
Så segt efter semestern, finns inget att göra.
Får väl städa mitt kontor eller något. :)

Linnea började på förskolan igår efter fem sköna veckors semester.
Inte det lättaste att lämna henne då, hon blev ledsen och jag ville inte lämna henne, stod och skrek och grät efter mig, mitt hjärta gick i bitar, vet att det blir bättre snabbt men ändå.
Samma sak idag, men på Måndag är vi lediga iaf, då blir det mor & dotter mys hela dagen.

GRATTIS TILL CELINA SOM KOM IN PÅ HÖGSKOLAN, SÅ STOLT ÖVER DIG!
<3

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0