Fredag & äntligen helg.


Det blir en lugn och skön helg.
Ut till landet med familjen och bara njuta, åka båt, äta god mat, fiska, busa och allt det hör till att vara ute på landet.
Linnea älskar att vara där ute, kunna springa fritt på den stora altanen och på tomten, plocka blommor, maskar & olika bär, fast nu finns det kanske inga. :P

Sen på söndag blir det hektiskt, allt i mitt sovrum & allt i vardagsrummet ska plockas ned och in i mitten av rummen för här ska det tapetseras på måndag morgon.
Det blir skoj, har hur mycket skit som helst som måste ned i kartonger eller påsar eller jag gud vet vad jag ska göra av allting, direkt när det är klart är det dags för hallen att tapetseras och där har jag en gigantisk garderob som då måste flyttas eller plockas ned, fy bubblan säger jag.
Och så ska såklart det andra sovrummet också tapetseras.
Lagom roligt att få sova ute i köket i några dagar. :S
Men åh vad fint det ska bli när det är klart, HOPPAS JAG!

Nä, nu ska jag jobba dem sista 20 minuterna här och sedan hem och duscha och sen är det landet BABY!

POKONIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0