Dag 8!


Dag 08 - Ett ögonblick.

Då ska vi se här, ett ögonblick som jag kommer ihåg som något speciellt, inte så svårt att välja kanske.
Den dagen Linnea föddes och dem lyfte upp henne till mig för första gången.
Det är det starkaste ögonblicket jag någonsin varit med om.
Alla som har fött barn vet vilket ögonblick jag pratar om, dem fem första minutrarna med sitt barn, första gången man ser och får hålla i dem, det är det bästa ögonblicket.
Tårarna sprutade på mig och jag bara låg och tittade på henne, den finaste jag har, det fina jag har fått och kämpat ut i sisådär tre timmar kanske. :P
Jag kommer aldrig glömma de.
Hennes läppar va svullna, hon va lite kladdig, trevligt de låter, håret va mörkt och ögonen va stora.
Jag kommer ihåg den dagen som om den vore igår.

Aldrig kan jag älska någon människa lika mycket som jag älskar dig Linnea!



Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Ja man har ju hört att all smärta försvinner så fort barnet är ute och man får hålla i barnet :)

Men kan ändå inte låta bli att vara liiite rädd den dagen det är dags för mig att föda :o haha

2011-08-25 @ 10:18:38
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Sophia

Det gör de, de ända som känns efter är att man är svullen, kan bara tala för mig själv iförsig. :)



Jag va rädd jag också, det hör nog lite till, men när det väl är dags för dig så går det säkert jätte bra.



Kram

2011-08-25 @ 14:41:13
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0