Dag 7!


Dag 07 - Min bästa vän.

Min bästa vän, jag har flera bästa vänner.
Kan börja med Ramona även kallade Paloma, henne har jag känt sen jag började sexårs verksamheten som det då hette. Vi har inte alltid kommit överens under åren, men hon har kommit att bli en av mina närmaste vänner.
Vi har haft mycket kul tillsammans och jag kan alltid lita på henne.
Sen har vi Daniella även det en tjej som jag har känt i år och dagar.
En underbar tjej som betyder otroligt mycket för mig.
Alexsandra även hon är min bästa vän, jag kan prata om allt med henne, hon är något utav det bästa som hänt mig, även fast vi inte ses så ofta längre.
Sen den tjej som jag skriver om väldigt ofta här Celina, min kusin, fast ser henne mer som en syster.
Hon är en fantastisk människa och en underbar mor till sin lilla Julia.
Utan henne skulle jag inte klara av min vardag, även fast vi inte pratar varje dag så vet vi alltid vart vi har varandra.

Jag älskar er alla, har flera nära vänner som jag skulle kunna skriva om här, men det här får duga för tillfället.

Dags att arbeta med lite inleveranser nu.

P&K


Kommentarer
Postat av: Celina

Visst är det skönt, bara att ringa och så var det precis som när man träffades senast <3 Puss

2011-08-24 @ 12:45:50
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Sophia

Precis så känner jag my dear. <3

2011-08-24 @ 13:17:25
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0