Dag 6!


Dag 06 - Min dag.

Min dag börjar med att klockan ringer 06:15 jag kliver oftast upp direkt och gör i ordning en kopp te,
efter det sätter jag på tv:n och väcker mitt lilla monster om hon i har sovit i sängen med sin mor och far vill säga.
Då går hon upp samtidigt som mig.
Hon sätter sig och tittar på tv medans jag gör mig iordning.
Efter det klär jag på henne och vi ger oss iväg mot dagis.
Vi brukar oftast prata om sniglar som vi ser på vägen eller så påminner Linnea mig om att fiskmåsarna bajsar på mamma, vilket dem har gjort allt för ofta.
Efter jag har lämnat henne på dagis går jag ner till tunnelbanan och åker mot jobbet.
Sedan jobbar jag mellan 08:00 - 15:00.
Ska antagligen gå upp i heltid snart och börjar då jobba fram till halv fem tror jag.

Går och hämtar skrutt på dagis, sedan beger vi oss antingen ut på äventyr eller går hem och hittar på något.
Sedan lagas det middag och sen är det oftast filmmys.

Det är min dag de.
Inte så roligt att läsa kanske men så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0