Dag 5!


Dag 05 - Vad är kärlek?

Vad kärlek är? Svår fråga kan jag känna, det är så mycket, men ändå så litet.

Kärlek för mig är att höra Linnea skratta av glädje när vi ses och jag ska hämta henne från dagis.
Kärlek är när jag umgås med mina vänner och känner att det här är den enda platsen jag vill vara på just nu.
När jag träffar min kusin Celina som jag kan prata om allt med och reflektera över diverse tankar, och jag vet att hon lyssnar, förstår och ger mig råd.
Kärlek för mig är när min käraste håller om mig om kvällen och säger att jag är den enda.
Att älska någon är det finaste som finns.

Kärlek är att finnas för varandra vad som än händer, kärlek är att älska vilkorslöst.

Jag älskar dig!

P&K


Kommentarer
Postat av: Celina

<3 du är bra du :) Läängtar till på lördag då vi ses puss

2011-08-22 @ 14:52:35
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0