Dag 4!

Dag 04 - Det här åt jag idag.

Idag till frukost åt jag mackor med avokado & tomater på och till de drack jag te.
Till lunch blev de ingenting, satt nämligen i bilen påväg från landet mellan tolv & halv två men åt en glass på vägen iaf. :)
Blev lite småätande när jag kom hem.
Till middag blev det en Farsta Strands macka, namnam.
En utav mina favoritmiddagar.

De va väl mina måltider för dagen.


Idag har det blivit till att rensa och plocka i lägenheten för imorgon kommer dem och tapetserar här hemma.
Ser ut som hej kom och hjälp mig här hemma just nu men i slut ändan blir det bra förhoppningsvis.
Nu ska jag mysa med Linnea innan det är dags för sängen.

P&K

Kommentarer
Postat av: Celina

Vad roligt att du blivit så bra på att uppdatera. Puss saknar dig

2011-08-21 @ 21:42:04
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Sophia

Det är tack vare den här listan mest tror jag, men sen kände jag också att det kan vara kul att läsa vad man har gjort och så lite senare i livet. :)

Du där emot är sämst på att uppdatera nu! :p



Puss saknar dig också.

2011-08-22 @ 08:50:34
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0