Dag 3!


Dag 03 - Mina föräldrar.

Då va det dags att skriva om mina underbara föräldrar.

Min mamma heter Ann-charlotte & min pappa heter Ted
Åldern? Nja vi säger 40+ =) Det stämmer ju iaf.

Som ungdom va dem inte två utav mina favorit personer i världen oftast. Hemskt att säga, men så är det väl för många ungdomar, men ju äldre jag blir, så ser jag att dem är tv utav dem viktigaste människorna i mitt liv, dem har inte bara gett mig livet, dem har även gett mig otroligt mycket erfarenheten och mål i livet.
Alltid försökt att stötta på bästa vis, vad det en har gällt.
Jag älskar dem innerligt och hoppas att jag någon gång får chansen att återgälda dem för allt dem har gjort för mig.
Nu läser ju varken min mamma eller pappa min blogg men jag hoppas att dem ser det här någon gång iaf.

Jag har så många minnen från när jag va liten som är glada minnen, jag har sett på video från när jag va liten hur kul jag hade och även hur jobbig jag kunde vara.

Tack för att ni alltid kommer att vara min Mamma & Pappa.
JAG ÄLSKAR ER!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Celina

Aaaaw!

Men jag är arg på dig för att du inte kommer imorgon :P Tur för dig att vi får träffa din dot iaf. puss

2011-08-20 @ 18:57:03
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag vet, hade varit jätte mysigt. Men va tvungen att plocka iordning här hemma inför imorgon. Vi får ses snart. love you.

2011-08-21 @ 19:19:13
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0