Dag 2!


Dag 02 - Min första kärlek

Den första killen jag va riktigt kär i de va Martin.
En helt underbar kille som jag va tillsammans med i ett & ett halvt år.
Vi hade det otroligt bra i början, vi båda älskade att festa och vara med våra vänner och umgås gemensamt med alla, så de va vad vi gjorde, han va dessutom alltid med när det va något med min familj, släktmiddag, kräftskiva, you name it.
Den som förstörde vårat förhållande det va jag, jag va så hemskt taskig mot Martin ibland och det ångrar jag fortfarande, även om jag gått vidare och är lycklig på annat håll nu, så kan jag inte hjälpa att känna vilka ärr jag satte i den människan som verkligen älskade mig trots alla fel.
Jag hoppas att han är lycklig nu iaf.

De va min lilla bekännelse för dagen.

P&K


Kommentarer
Postat av: Celina

Han var typ mesigt snäll.. ;)



Saknar dig puss

2011-08-19 @ 17:34:50
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0