Dag 11!


Dag 11 - Mina syskon.

Jag har ett syskon, en storebror som heter Richard.
Han är 26år gammal och bor med mig, tills han hittat något eget.
Vi har fått ganska bra kontakt när vi började bli äldre, men när vi va yngre så tyckte vi nog inte om varandra speciellt mycket tror jag. :P
Jag va alltid den som va kaxig, började dricka tidigt hade hemmafester och ställde till med bråk.
Richard däremot va väldigt lugn, umgicks med ett fåtal vänner, gillade att ta det lugnt, titta på en film eller bara spela dator eller något spel.
Medans jag då som sagt röjde.
Han lessnade väl ganska snabbt på hur jag va som tonåring, men kunde inte så mycket göra.
Jag hade mina fester, hade alla vänner över och de fick han finna sig i.
TYVÄRR, må jag nu säga, önskar att jag kanske hade lyssnat lite mer på honom och mina föräldrar.
Jag har gjort en del dumma saker i min ungdom som kanske inte hade hänt om jag hade lyssnat bättre.

Men trots allt kan vi nu sitta och prata, umgås och bara vara tillsammans, och det känns jätte bra för mig.
Jag älskar min bror innerligt och hoppas att han vet om det och vet hur mycket jag faktiskt uppskattar honom, om inte annat får jag väl berätta det för honom. :)

Det va allt för nu, försöker komma in lite fler ggr under dagen och skriva lite.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0