Dag 10!

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.

Idag har jag på mig killens t-shirt bara, en tofs sitter uppsatt mitt på huvudet.
Är nämligen hemma va det igår också, har fått världens nackspärr eller nått.
Har inte kommit ur sängen själv, richard fick hjälpa mig upp igår och idag fick jag rulla mig med kroppen ur sängen med huvudet så stilla som jag kunde. :S

Ska till läkarn idag och se vad dem säger, får väl antagligen det bara konstaterat att jag har nackspärr eller sträckt mig eller något, men kanske kan få någon salva eller nått då.
För tillfället använder jag tigerbalsam, fungerar ett tag men sen kommer det såklart tillbaka.

Min helg va toppen trevligt förresten, sorry att jag inte uppdaterade något, gjorde en del i helgen så har inte hunnit med riktigt.

I lördags va vi hos Julia på 2-års kalas, va jätte mysigt, barnen blir stora snabbt nu.
Helt otroligt va tiden går.

Nu ska jag lägga mig och försöka vila ett tag, skickade iväg Linnea till förskolan med Richard för ett tag sen.
Han är så snäll som hjälper till hela tiden. :)

POKONIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0