Dag 1!


Dag 01 - Presentera mig själv.

Ni som läser min blogg vet att jag heter Sophia, är 24år ung och har en dotter på tre härliga år.

Jag bor i Farsta Strand med min dotter, min pojkvän & med min bror.
Jag arbetar på en firma som heter Elektrolindning, här reparerar vi handverktyg så som borrmaskin m.m
Men jag gör inte det smutsiga jobbet, jag har hand om det ekonomiska, delar ansvaret med min far.
Jag fakturerar, sorterar, har hand om posten, packar upp varor, skickar iväg varor. m.m

Min dotter är då tre år, Heter Linnea och är i den såkallade trots åldern nu. Otroligt roligt kan man tycka ibland. Hon är bestämd, precis som jag va när jag va liten.
Men hon är ändå min lilla stjärna, mitt hjärta tillhör henne och hon är det absolut finaste jag har.

På fritiden umgås jag med min familj väldigt mycket, träffar vänner, åker ut till landet så ofta jag kan och är ute och dansar någon gång då & då.

De va väl min presentation imorgon hörs vi om nästa del.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0