Tisdag, Tisdag, du eviga Tisdag.


Som ni kanske själva förstår så är det Tisdag idag.
Känns som att denna dag aldrig kommer att ta slut. :S
Har fakturerat klart för dagen, pappa sitter vid jobbdatorn och jag sitter då på mitt kontor och bloggar lite.
Har inte fått in programmet Visma på min dator ännu så har inte så mycket att göra.
när jag har fått in det hit så kan jag arbeta hela tiden med något.

Känns som att arbetsdagarna ofta går sakta medan eftermiddagarna och kvällarna går jätte snabbt.
Kan det inte vara tvärtom?

Dags att göra någon nytta kanske. :P

Vi höres. p&k

secrets, love it.


Kommentarer
Postat av: Celina

Saknar er :'(

2011-04-12 @ 20:59:31
Postat av: Sophia

Jag saknar er också. Ses snart?

Puss

2011-04-14 @ 08:56:21
Postat av: Ceina

JAAAAAAA

2011-04-14 @ 17:25:08
Postat av: Sophia

Då får vi planera och bestämma något, åker ut till landet över helgen, men efter det har jag tid. :) puss

2011-04-15 @ 11:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0