Goddag.

Hoppas alla mår bra?

Mår lite bättre nu, gick hem ifrån jobbet i Onsdags vid tio ungefär för att jag inte mådde bra,
blev sämre igår, men mår mycket bättre nu men inte helt bra.
Men jag är nöjd med att det är på bättringsvägen.

Kim är och hämtar Linnea på förskolan nu.
Idag hade vi henne hemma lite längre, så hon fick äta frukost hemma.
Blev lite Hallonkräm bland annat. namnam.

Idag ska vi bara ta det lugnt, Kim ska antagligen springa iväg till en kompis som bor här i Farsta Strand ett tag efter att Nea har somnat ikväll och jag ska väl sitta och spela PS3 är helt fast.
Även fast jag är livrädd när jag spelar själv, tittar mig omkring och är beredd på att skrika nästan. :P


Nu ska jag hänga tvätt, hörs sen.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0