God kväll mina kära!

Måndag kväll igen.

Vilken underbar helg jag har haft, varit så skönt att vara utan datorn och bara varit med familjen.
Mormor och morfars landställe är toppen!
Nea njöt som aldrig förr.

Vi kom ut på Fredagen omkring fem halv sex kanske.
Mamma och jag började med middagen direkt, LAX. namnam.
Grillad dessutom så jädra gott.
Det första morfar va tvungen att göra va att sätta upp Neas gunga, för det hade hon bestämt. :)

Åt middagen i stillhet med ett glas rött.
Blev en tidig kväll, gick och la oss halv elva, elva ungefär.
Fast inte innan det hade spelats skipo och smartass.
Jätte kul.

Vaknade på lördagmorgonen av att Nea hade gått ut till mormor och morfar i vardagsrummet och busade med dem för fulla muggar.

Jag och Kim drog oss sakta uppåt för att avnjuta en härlig frukost.
Efter det blev de fullrulle på allihopa.
Pappa Kim & Morfar Ted började kratta löv över hela tomten, så fint det blev.
Jag rensade massa barnböcker och kläder.
Mormor och Linnea planterade massa blommor.
Mormor förklarade att det va kobajs vi skulle plantera blommorna i. Då va Linnea tvungen att kliva i detsåklart.
:) min lilla gullunge.
Blev lite solande också. Kändes nästan som sommarvärme ett tag tills den kalla vinden kom och blåste bort all den känslan.


På söndagen åkte vi motvilligt hem men fick en trevlig kväll iaf.

Tack för en underbar helg alla inblandade.

P&K

Även idag saknar jag.


JAAAAAG FICK DET.
HEMLIS HEMLIS, HEMLIS HEMLIS.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack själv för i söndags! jättetrevligt det får vi göra om snart :)



är jätteglad för din skull att du fick det, hemlishemlis

2011-04-19 @ 08:30:45
Postat av: Anonym

shhhh Becka. =) puss

2011-04-19 @ 10:58:47
Postat av: Lauritskatarina

Nice site, cool background. toni.

2011-09-29 @ 10:20:21
URL: http://lauritskatarina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0