Då va det måndag än en gång.

Vilken härlig helg jag har haft, känner mig dessutom inte så trött som jag brukar göra när det är Måndag.

I Fredags blev det lugnt hemma med Nea och Richard.
Blev lite Tv:speland och sådär.
Kim va och hjälpte någon kompis att flytta grejer inför någon auktion eller hur det stavas. :P
Belive it or not.

På lördagen va det dags för tandläkaren med Nea för första gången.
Blev precis som jag hade förväntat mig, gap och skrik, tandläkaren fick inte ens se på tänderna.
Men dem sa att utifrån vad vi berättade med matvanor och diverse saker så låter allt bra.
Vi ska komma tillbaka om ett år för att då tvinga Linnea om jag så måste till att visa tänderna. :)

Efter det mötte vi upp Mormor & Morfar som skulle ha Linnea över natten.
Dem va på någon utställning av Beatrice Potter med gammelfarmor.

Jag & Kim gick och köpte lite öl och en flaska vin för att sedan röra oss hemåt.
Efter ett tag kom Nella och Marek och lånade några filmer av mig.
Sedan bestämde jag och Nella att dem skulle komma över lite senare för middag tillsammans, lite tv:spelande och prata och mys.
Hundarna va med och de va jätte kul, dem sprang fram och tillbaka, fram och tillbaka.
Jasse tappade till och med ut bollen från balkongen och stod där och stirrade efter den i ca fem minuter.
Sedan blev det promenad och då hittade vi bollen och lyckan va total. :)

Har varit en jätte skön helg.
Hoppas det går igenom, eller vad säger du Nella?
För oss båda såklart.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0