Då va även Påsken över.

Vilken härlig lång helg detta har varit.

I fredags blev det middag hos Farmor och Kjell med hela min familj.
God mat, gott vin och trevligt sällskap.
Efter middagen där blev det Snaps uteservering med Ramona, mys!
Blev en lyckad fredagskväll. =) Tack.

Lördagen blev relativt lugn, hade Nattis, Fredrik, Becka och Roy här.
Vi pratade drack en öl och spelade lite kort. En lugn och skön Lördag ;)

Söndagen tillbringades med min lilla dottra härligt väder, frukost ute på balkongen och bara njöt.

Idag måndag har vi varit på Skansen, Jag, Nea, Kim, Celina, Julia, Stefan och sedan kom Moster Carina och Kenneth.
Toppen väder och massa härliga djur och matsäck och allt möjlig gott.
Blev en runda på hela skansen, lite bilåkning och även några vinster på lilla tivolit där.
Sedan blev det akvariet också. Linnea sprang omkring överallt.

Nu är vi hemma och Nea är lite gnällig tror hon är ganska trött hon sov bara 45minuter ungefär.
Senare idag ska vi åka och handla med Mormor och Morfar.
Längtar redan tills nästa helg då det blir landet igen med min lilla familj ink. Mormor & Morfar såklart.

Nu ska jag umgås med mina käraste.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0