Back to work.


Då har arbetsveckan börjat igen.
Känns helt okej faktiskt. Känner mig ganska fylld av lycka just nu men vet ej varför.
Skön känsla så tänker inte klaga. =)

Det blev en otroligt lugn och skön helg i Lördags somnade Kim halv nio och jag halv tio.
Men va helt slut när man vaknade på Söndags morgonen iaf.
Blev väl för mycket sömn istället.

Igår skulle jag egentligen ha gått på Nattis studentskiva, men va helt slut.
Började klockan tio, jag va sänkt redan vid sju så hade aldrig orkat hur som.
Men hon hade kul iaf fick jag ett sms om idag så då är allt bra iaf.
Huvudsaken är att hon känner att det blev en lyckad studenskiva. <3

Dags att arbeta.
Talk to you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0