Utvecklingssamtalet.

Det gick så otroligt bra, så bra som det kan gå om inte ännu bättre. :)
Dem sa att Linnea utvecklas väldigt snabbt, hon är väldigt duktig på samlingen med alla olika sakerna som dem gör. En hel del kan man säga. Det ända som vi ska ta tag i nu är uttalet av vissa bokstäver, ska försöka få tag i en tid hos en logoped och se vad dem säger. Om vi kanske behöver öva på något eller så.
Men det märks verkligen att min skrutt håller på att bli stor.

Lite senare ska jag och Linnea gå ner till Emma och mysa lite, ska bli jätte kul att träffa henne igen, vi sågs en snabbis förra helgen när jag va ute med Linnea och har nu bestämt oss för att ses lite längre. :) det ser jag fram imot.

Nej nu ska vi göra mat, hamburgare blir det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0