Godmorgon fredag.

Då va det alldeles strax helg, skönt. Sovit som en kratta inatt har jag gjort.
Idag ska jag Linnea och bror min hem till min gammelfaster Ulla och äta middag och bara umgås några timmar, ska bli jätte trevligt. :)

Imorgon ska jag och Linnea träffa Rebecka och lilla Tindra hemma hos dem, ta en promenad till någon park där dem bor som har lite djur också.
Och på söndag kommer Linneas pappa för att leka med henne så det är en fullspäckad helg, det är skönt de också, får mycket gjort känns det som. :p

Nu är jag alldeles strax på jobbet, försov mig imorse pga nattens skitsömn, ingen anledning till att komma försent egentligen men vaknade helt enkelt inte i tid idag, ska jobba över det lilla som jag kommer försent vilket inte blir mycket alls som tur är. På jobbet idag är det fakturering som står på schemat. Kul jul. :)

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Oh jag vill också träffa beckas bebis. Synd att man är så förkyld :( du får hälsa så gott. <3

2012-03-09 @ 08:26:15
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0