Sorry.


Jag bröt mitt löfte om att uppdatera igår kväll.
Kom inte hem förns halv åtta igår nämligen, träffade Ramona & Alexsandra igår efter jobbet nämligen.
Även Ramonas mamma Ankie va där, mys va det.
Vi va på hundrastgården i Gubbängen, alla dem tre har hund nämligen.
Vi satt och fikade och såg när hundarna busade med varandra och andra hundar.
Sen gick Ramona & strax efter det Ankie.
Efter ett tag kom även Nella och satte sig ned med mig och Alexsandra, härligt att få träffa mina favorittjejer och bara vara för en dag/kväll. Blir förhoppningsvis fler ggr snart.

Nu måste jag tyvärr arbeta med snart är det semester. =D

Ska försöka skriva senare om mina senaste dagar.

P&K


Kommentarer
Postat av: Amanda

Väldigt fin design... Har du gjort den själv?

kram<3

2011-06-29 @ 08:32:35
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: rebecka

väldigt mycket nämligen du fick in där kusin :P haha :)

2011-06-29 @ 09:53:00
Postat av: Sophia

Amanda - Nej det är faktiskt min kusin som har varit så snäll och gjort den åt mig, jag är helt kass på det här med blogg, det ända jag kan göra praktiskt taget är att skriva inlägg. :S

Men tack så mycket iaf.



Rebecka - Haha, kan bli så ibland, är så sjukt seg, men jobbar på och håller ut fram tills på fredag för sedan går jag på semester. :)

2011-06-29 @ 11:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0