godmorgon.


Då va det Torsdag då, en dag kvar tills min älskade dotter fyller tre år. I födelsedagspresent kommer hon att få en JÄTTE fin cykel med hjälm, lås och såna där färgglada saker som man sätter på ekrarna eller vad det heter. :P

Igår va jag hos Plastikdoktorn, hade börjat blöda lite i tisdags precis vid ärret så ringde dit och dem ringde då upp mig igår morse, då vill dem att jag ska komma in på eftermiddagen så att dem får kolla, dem sa att det kan vara så att jag har skött det fel eller något. Fick BTW ett jätte gult blåmärke där för ca. två veckor sen. Men iaf när jag då kommer dit och han tar bort tejpen som sitter över ärret så börjar det rinna blod direkt, då konstaterar läkaren att det är en blodkärl som har sprukit, kul, tack så mycket. Fick dessutom veta att jag är bara den andra som dem behandlar för det här sen dem öppnade kliniken, känner mig jätte speciell, dem sa det, då kan du känna dig lite ovanlig. TACK sa jag då. :P Dem är dock hur gulliga som helst där kunde inte ha valt ett bättre ställe att göra det här på. Så fick ligga på britsen i 45min medans dem tömde mig på gammalt blod som då har legat där sedan det sprack för ca två veckor sedan. Ska även dit på Fredag då dem ska försöka tömma en gång till.
Ush och blä och fy säger jag.

Men nog om det, nu ska jag börja jobba och slita.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0