Goddagens


Goddag kära läsare.

Då va de äntligen fredag.
Igår va första arbetsdagen och det gick bra förutom lite smärta och att jag va helt slut på kvällen.
Somnade inne hos nea vid halv åtta, kim väckte mig vid kvart i nio, då jag släppade mina fötter efter mig och la mig i sängen igen.

Va även hos läkaren igår för efterkoll och dem sa att allt såg jääätte bra ut. =)
Det har läkt ihop jätte fint och har nu blivit ärr, så nu ska jag ta hand om dem på bästa sätt för att få så osynliga ärr som möjligt. Va nere på stranden ett litet tag med Nea igår också.
Hon älskar det.

Idag blir det till att åka ut till landet med min lilla familj + mormor och morfar.
Ska bli underbart, vila upp sig och åka båt och äta gott.

Åter till inbetalningarna här på jobbet.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0