God eftermiddag


Blev inget skrivande igår kväll heller, har tyvärr inte så mycket tid, även fast man tror att man ska ha det.
Har ju min lilla tre åring som springer omkring och busar, men igår när jag kom hem tänkte jag sätta mig ute på balkongen ett litet tag, ta en cigarett och njuta lite, när jag har suttit där i två sekunder, så ser jag något falla från skyn, rakt ned på min balkong. Brevid mina fötter hamnar äckligt fågelskit, som då splaschar upp på mitt ben och är grön, brunt. BLÄ. Var av jag börjar skrika på Richard att han ska hämta vatten och Linnea bara står och tittar på mig och frågar, vad hände mamma? Mamma fick fågelbajs på benet, äckligt va? Då brister Linnea ut i skratt och pekar på mig och säger haha, mamma fågeln bajsade på dig. haha.
Då kunde jag ju inte låta bli att börja skratta själv, så go min lilla skrutt, skadeglädjen är ju den ända sanna glädjen säger dem, men att den redan har kommit hos min pruttunge det visste jag inte. :P

Idag blir det till att busa med skrutt ute och sedan lägga oss i ett bad och tvätta håret, skvätta vatten och allt som det hör till när man badar tillsammans mor&dotter.

POKONIS!

Kommentarer
Postat av: Celina

Gulle Nea :D Ska bli roligt att få träffa er nästa vecka. Puss

2011-07-01 @ 12:56:34
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Sophia

Det tycker vi också. =) puss

2011-07-01 @ 13:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0