dålig på att blogga? Javisst.


Jag har blivit jätte dålig på att blogga, fy mig. Men har haft det ganska jobbigt efter operationen, första dagarna va inga problem tyckte jag, har fått otroligt med hjälp av min kära Kim, jag har praktiskt tagit blivit behandlad som en lam människa, han har gjort ALLT. Han har varit helt fantastisk. Efter tre dagar ungefär började jag få ont, antagligen för att känseln är påväg tillbaka, ska på återbesök imorgon vid halv tre, så förhoppningsvis går det jätte bra. Har fått en blåmärk precis vid stygnen som känns lite obehaglig i vissa lägen, men annars är det väldigt bra med mig nu.
Senaste dagarna har vi gått till stranden med Linnea efter dagis och hon har älskat det, sprungit omkring nere vid vattnet, byggt sandslott med pappa och skvätt vatten, igår blev hon jätte förbannad när vi va tvungna att börja promenera hem vid halv åtta eftersom vi va ute vid ågesta badet så det är en bit att gå. Idag va vi nere vid farsta badet och mös och åt kakor och muffins, när vi då gjorde oss iordning för att gå så sa Linnea bara - okej, gå hem nu pappa & mamma? Ja Linnea sa vi då, imorgon om det är lika fint väder så går vi hit igen, det är okej va? Linnea svarar då att ja det är det, nu går vi hem. =)
Min älskade lilla gullunge, snart fyller hon dessutom tre år. Hon växer så att det knakar.
JAg försöker njuta av varje dag med henne så mycket som jag kan, vill inte missa någonting av hennes utveckling. Förresten så har hon börjat gå på toaletten hela tiden här hemma, både nummer ett och två gör hon på toaletten, så det är nog bara en tidsfråga innan hon slutar med blöja, min stora tjej!

Nu ska jag sätta mig och glo lite på tv för att sedan gå och lägga mig, har ju min första arbetsdag imorgon, hoppas att det går bra, håll tummarna för mig att jag inte gör mig illa. =)

Puss och kram och nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0