Dag 22: En sak jag inte kan klara mig utan


Eftersom det är en sak så kan jag ju inte säga Linnea, annars hade jag gjort de.

Men då säger jag min telefon, har tyvärr blivit beroende av den, precis som mina vänner sa.
Dem varnade mig till och med, once you have Iphone, you never change.
Eller nått sånt. :p

Men så är det, jag har allt i telefonen.
Massa bilder, jag bloggar oftast från telefonen som ni kanske ha märkt, jag håller kontakt med alla mina nära och kära via den, jag har min shoppinglista i den, jag håller koll på mina vänner via den.
Det är så mycket saker som gör att jag är fast i den.

Jag älskar den helt enkelt.
Dock lite irriterad blir jag på nätet som inte alltid vill fungera. men men, that's life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0